Pla de comunicació

COMUNICACIÓ FAMÍLIA-ESCOLA

A L’Escola Taialà apostem per les noves tecnologies i per l’estalvi de l’ús de paper com a forma de comunicació. Per aquest motiu vam decidir començar a utilitzar a partir del setembre del 2020 l’aplicació mòbil Dinantia per a la comunicació entre el centre i les famílies. Es tracta d’una nova eina senzilla i ràpida.

Amb Dinantia les famílies reben en el seu telèfon mòbil les notificacions oficials de l’escola, els pagaments de quotes, informació directa i immediata, recordatoris importants, etc.

Donar-se d’alta és molt senzill, només s’han de seguir les instruccions que figuren al següent enllaç:http://dinantia.com/mkt/Dinantia_instalacio.pdf.

La descàrrega és gratuïta i pot instal·lar-se amb un únic compte en diversos dispositius.

És molt important que, tal i com es detalla al document, creeu un PIN que us servirà per signar determinats documents, que tindran validesa legal.

Un cop donats d’alta, rebreu automàticament en el vostre dispositiu els missatges enviats des del centre en forma de notificació push en el telèfon mòbil o tauleta on tingueu instal·lada l’aplicació.

COMUNICACIÓ FAMÍLIA-TUTOR/A

Per tal que les famílies es puguin comunicar directament amb el tutor/a del seu fill/a i viceversa, cada nivell té una adreça de correu-e que els mestres miren diàriament per estar al dia de les notificacions que hi puguin haver: absències d’alumnes, demanda d’entrevista, informació de properes sortides…

En el cas que alguna família vulgui comentar alguna cosa sobre un/a mestre/a que no és el tutor/a també es dirigirà a la mateixa adreça i el tutor/a és qui informarà al mestre/a en qüestió.

Les adreces de correu electrònic formen part del domini @escolataiala.cat i són les següents:

• p3@escolataiala.cat
  • p4@escolataiala.cat