Com som

Som una escola pública on el català és la llengua vehicular de l’escola i el castellà i l’anglès es treballen com a segona llengua i llengua estrangera, respectivament.

Som una escola activa oberta als canvis, a les noves tendències i metodologies. Aplicant projectes que fomentin la iniciativa i creativitat i l’experimentació i observació.

Som una escola inclusiva: des del curs 2004/05 som escola d’agrupament de deficients auditius. Hi ha, doncs, alumnes sords integrats a les aules ordinàries. També donem una resposta individualitzada als alumnes amb necessitats educatives especials, respectant tots els ritmes d’aprenentatge i tenint en compte les diferents habilitats i capacitats dels alumnes.

Som una escola plural: La forma de pensar no serà mai motiu de cap mena de discriminació. Tampoc ho serà per raó de sexe ni raça. El respecte personal  ha de presidir qualsevol situació entre els diferents membres de l’escola. Fomentem el treball de les emocions amb els nostres alumnes afavorint el seu benestar personal.

Escola participativa: Tot el col·lectiu (alumnes, famílies i docents) participen d’una forma responsable en la vida del centre a fi de potenciar la comunicació i el diàleg. Ens proposem que els alumnes siguin tolerants, amb sentit crític, capaços de formular opinions pròpies, valorant la part positiva i la negativa de les situacions.

Escola de convivència: amb un ensenyament responsable, harmònic i integral a tots els alumnes. La consecució d’hàbits formatius i intel·lectuals, de treball, de respecte i de dignitat personal han de ser primordials en la nostra feina educativa. Tenim en compte els aspectes emocionals i personals, els valors i la personalitat de cadascú.