Diagnosi

Per detectar els punts forts del centre a mantenir i potenciar, i els punts febles a millorar, cal fer una bona diagnosi.

L’objectiu de la diagnosi serà trobar aquells punts forts que el centre ja està fent correctament sobre l’ús de les tecnologies digitals i, també, trobar aquells aspectes en què el centre ha de millorar.

Per fer la diagnosi en el nostre centre hem utilitzat l’eina SELFIE. Aquesta és una eina gratuïta, personalitzable i molt fàcil d’utilitzar, creada per la Comissió Europea, per ajudar als centres educatius a fer una diagnosi del seu grau d’implementació de les tecnologies digitals. L’eina permet crear una enquesta per a alumnes, professorat i equip directiu.

En el següent enllaç es pot veure l’informe SELFIE del nostre centre, realitzat durant el mes de març de 2022.

A partir de l’anàlisi de la diagnosi podem veure els següents punts forts i punts febles del nostre centre:

PUNTS FORTS PUNTS FEBLES
Infraesctures, dispositius i manteniment.

Acolliment digital del professorat, de l’alumnat i de les famílies.

Pla de comunicació.

Portal web i xarxes socials.

Definició i seqüenciació dels continguts de la competència digital de l’alumnat.

Creació de recursos digitals.

Sistemes de protecció de dades.

Reconeixement al treball dels altres.