L’arbre colorit dels desitjos – Temps de flors 2022

Des de l’Escola Taialà un any més hem participat en la decoració de la Zona U del Girona Temps de Flors proposada pels comerciants del carrer Nou i voltants.

Enguany ha estat un arbre volent representar l’arbre dels infants.La decoració i el lema han estat una tasca dins del Projecte de Centre de Participació de l’Alumnat i des de les diferents aules de l’escola es van presentar idees de decoració i a la darrera Assemblea de Delegats/des del Centre es va decidir el tema.

La proposta ha anat encaminada a presentar un arbre ben colorit amb la idea de fomentar el respecte, els valors i el món que desitgem. Amb el tronc de l’arbre pintat amb els colors de l’arc de sant Martí hem volgut defensar el col.lectiu LGTBI així com també expressar la idea de llibertat, harmonia i esperança que ens ha estat acompanyant durant els darrers mesos amb la situació pandèmica.

Els alumnes encarregats de fer la decoració han estat els delegats de 5è i 6è de l’Escola i han valorat molt positivament aquesta activitat sentint-se ben orgullosos del resultat final.

Aquí podeu veure algunes fotos.