Els alumnes de P3 vam anar a la granja!!!

El passat 25 d’abril els alumnes de P3 vam agafar l’autobús per arribar a Mas Bes, una granja a prop de Salitja.

Aquest curs hem estat treballant la granja i els seus animals, i ens ha encantat poder-ho viure d’aprop.

Hem pogut donar de menjar a les vaques, tocar amb delicadesa alguns conillets i cabretes i hem pogut escoltar com cantaven els galls i les gallines. Fins i tot hem pogut tastar la llet que ens donen les vaques quan les munyim!

Ens ho hem passat d’allò més bé descobrint cada racó de la granja, així com passar una bona estona tots junts.

Famílies, AQUÍ us deixem unes quantes fotografies d’alguns d’aquests fantàstics moments!

Mestres de P3