PREINSCRIPCIÓ CURS 2018-19

Informació de la preinscripció del curs 2018-2019

 

Es redueix el calendari i s’inicia en la primera quinzena d’abril

El procés de preinscripció dels ensenyaments de segon cicle d’educació infantil, primària i secundària obligatòria s’iniciarà la segona setmana d’abril. El període de presentació de sol·licituds serà del 13 al 24 d’abril.

Aquest calendari respon als canvis organitzatius següents:

  • El Departament redueix el calendari del procés gairebé un mes, d’acord amb la demanda reiterada de diferents sectors de la comunitat educativa.
  • Aquest endarreriment facilitarà que un major nombre d’alumnes nouvinguts o que es trobin situacions de canvis, per exemple de domicili, puguin participar en el procés de preinscripció de forma ordinària.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>