“Una nit a l’escola” dels alumnes de 3r i 4t

El passat divendres 10 de juny els alumnes de 3r i 4t de Primària van ser els protagonistes de la 2ª “Nit a l’escola” i “Sopar a la fresca” organitzat per l’AFA Escola Saavedra amb el suport de l’escola, una activitat molt esperada pels nens i nenes d’aquest grup.

A les 20h un total de 31 persones (22 nens/es de 3r i 4t amb 9 adults acompanyants com adults de referència) es van reunir a l’escola per compartir una experiència única. Primer van fer alguns jocs com acroesport. També van rebre la visita sorpresa del Sergi, director del centre i la Carme, mestra de l’escola.

A les 21h va començar el sopar a la fresca mentre veien com s’anava fent de nit. Després de sopar també hi va haver temps per fer discoteca i a les 22h30 tot el grup va anar cap al gimnàs de l’escola per preparar-se per dormir, abans però, van aprofitar l’ocasió per fer una autèntica guerra de coixins.

Dissabte al matí a les 10h, després de recollir-ho tot i esmorzar junts van acomiadar-se i marxar cap a casa, contents per haver aconseguit que tot anés tant bé. Podem dir que els alumnes de 3r i 4t van viure una experiència única i van donar exemple de bona convivència i saber gaudir junts d’aquesta activitat.

A continuació podeu veure el vídeo que recull els principals moments del “Sopar a la fresca” i la “Nit a l’escola” del passat divendres 10 de juny, esperem que us agradi.

També teniu totes les fotos per que les pogueu guardar com a record:

1. Khadija

Es muy divertido.Ojola que lo hagan cada año.Es muy divertido passar tiempo con los amigos i canviar un poco la rutina.Ahora les toca a cicle superior.Nos lo vamos a passar súper bien.