El fons marí

Aquest últim trimestre els infants s’han endinsat en L’ESPAI DE LLUM I FOSCOR en el tema, EL FONS MARÍ. Les seves obres artístiques realitzades en les taules de llum s’han fet amb material nou inspirat en animals del fons marí, vaixells, submarins i altres elements.

Ha estat una onada refrescant i meravellosa al veure la gran capacitat creativa dels infants a l’hora realitzar les seves obres. Dir que aquest procés creatiu s’enriqueix quan entre ells comparteixen idees i col·laboren realitzant una obra conjunta. En sorprèn com amb el mateix material preparat és aprofitat en infinites combinacions.

Cal comentar que no hi ha cap proposta dirigida per part de la mestra responsable del grup, tan sols guia i facilita que l’infant pugui descobrir i gaudir de la seva capacitat i expressió artística i imaginació.

Per finalitzar, us convido a bussejar en les creacions dels alumnes de l’escola Saavedra veient el vídeo, EL FONS MARÍ on hi ha un recull d’obres realitzades per infants de P3, P4, P5 i primer de primària.