“Una nit a l’escola” dels alumnes de 5è i 6è

El divendres 17 de juny els alumnes de 5è i 6è de Primària van ser els protagonistes de la  3ª i última “Nit a l’escola” i “Sopar a la fresca” d’aquest curs, organitzat per l’AFA Escola Saavedra amb el suport de l’escola, una activitat que ha resultat ser un autèntic èxit per la bona acollida i participació.

A les 20h els alumnes de 5è i 6è i els adults que es van oferir voluntaris per acompanyar-los es van reunir a l’escola. Primer van fer alguns jocs i balls. Com en les altres dues ocasions, el grup va rebre la visita sorpresa del Sergi, director del centre. També va visitar-los la Bea, mare de l’escola i membre de l’AFA i van poder comptar amb el suport i acompanyament de la Jennifer i la Marina, TIS i mestra de l’escola respectivament.

Després de sopar a la fresca hi va haver temps per fer discoteca i després de recollir-ho tot tot el grup van anar cap al gimnàs de l’escola per preparar-se per dormir, abans però, van aprofitar l’ocasió per fer alguns jocs.

Dissabte al matí a les 10h, després d’esmorzar junts van acomiadar-se i marxar cap a casa.

L’alumnat de 5è i 6è, igual com la resta de grups que han participat en aquesta activitat, han valorat molt positivament l’experiència i des de l’AFA ens sentim orgullosos d’haver fet possible i facilitat una activitat completament nova per promoure la convivència i gaudir de moments diferents.

A continuació podeu veure el vídeo que recull els principals moments del “Sopar a la fresca” i la “Nit a l’escola” del divendres 17 de juny, esperem que us agradi.

També teniu totes les fotos per que les pogueu guardar com a record:

1. Khadija

Bravoooo 5to y 6to, la verdad lo hemos pasado genial, y es un experiencia
    Nueva y bonita para los adultos y niños,hemos aprendido a compartir y ayudar y más responsables y……