Tió de Nadal

Els grups d’Educació Infantil i Cicle Inicial de la nostra escola van participar ahir a la tarda en una de les tradicions més arrelades de Catalunya: el Tió de Nadal. Aquesta activitat, que combina diversió i cultura, va ser una oportunitat per als més petits d’aprendre i gaudir d’una part important del nostre patrimoni cultural.

Durant l’activitat, els infants van colpejar el Tió al ritme de cançons tradicionals, esperant amb expectació els regals que aquest tronc màgic “cagaria”. Després d’aquest divertit moment, els nens i nenes van descobrir petites sorpreses i regals que el Tió havia deixat per a ells.

Aquesta celebració és una manera excel·lent d’ensenyar als alumnes sobre les nostres tradicions de manera interactiva i entretinguda. A més, permet als infants experimentar la il·lusió i l’espera característiques d’aquestes dates.

Agraïm a l’AFA  la seva col·laboració en aquesta activitat, que ajuda a mantenir vives les nostres.