La màgia del Nadal arriba al Saavedra

A mesura que les festes de Nadal s’acosten, la nostra escola s’ha omplert d’alegria i esperit festiu amb la celebració del nostre festival anual de Nadal. Aquest esdeveniment ha estat una meravellosa oportunitat per a que la nostra comunitat escolar es reuneixi i comparteixi moments de felicitat i calidesa.

Volem expressar el nostre sincer agraïment als nostres dedicats mestres, que han treballat incansablement per organitzar aquest festival i un agraïment especial als nostres estimats alumnes. Cada actuació, cada cançó i cada representació han estat un reflex del vostre esforç i passió. Heu demostrat que, junts, podeu crear moments màgics i inoblidables.

Aquest festival no només ha estat una celebració del Nadal, sinó també una demostració del fort esperit comunitari que caracteritza la nostra escola.

Gràcies a tots, famílies, mestres i infants, per fer d’aquest festival de Nadal un moment tan memorable i ple d’alegria.