Santa Tecla a les escoles: El Drac de Sant Roc

En el marc de les Festes de Santa Tecla que es celebren aquesta setmana a Tarragona, i com ja és tradició, ens ha visitat un element del Seguici. Enguany hem tingut la sort de poder veure de ben aprop el Drac de Sant Roc Petit.

Poc a poc, en grups bombolla i respectant en tot moment les mesures COVID, tots els alumnes han passat a veure’l i a escoltar les explicacions que el Martí ha fet sobre la història i les curiositats que envolten aquest ésser de foc. Malgrat això, sempre queden coses que els nens i nenes volen saber. Així doncs, una a una les qüestions han anat quedant resoltes, aquest cop amb les expertes aportacions del mateix Martí, l’Aleix i la Berta.

Per finalitzar amb cada grup el Drac ha ballat al ritme dels tabals i ha volgut fer-se una foto amb els alumnes.

Portants del Drac de Sant Roc que han visitat l’Escola

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *