Benvinguts a l’escola

Ja fa una setmana que els grups de P3, P4 i P5 s’han incorporat a l’escola.  Ha sigut una setmana de retrobaments, primeres vegades, descoberta de l’espai, dels jocs i de les mestres que els acompanyaran en aquest nou curs.

Avui volem inaugurar la primera noticia dels curs presentant-vos aquests petits eixerits, riallers, tímids, observadors, aventurers…mireu-los bé perquè quan arribem al juny s’hauran convertit en autèntics exploradors, cercadors de tresors, científics, artistes…però sobretot ens hauran ensenyat noves formes de veure, escoltar, gaudir i aprendre a través d’ells.

Benvinguts a la família Saavedra.