Micro:bit_Boles de drac

Anem a la recerca de les boles de drac!!!

Els alumnes de 5è estem treballant amb micro:bit, una pantalla amb llums LED, botons i sensors, amb la qual estem aprenent a programar d’una manera divertida. El passat dimarts ens vam convertir en Son Goku. Per superar aquest repte vam utilitzar dues microbits. Una d’elles, feia de “bola de drac”, enviant senyals de ràdio per diferents canals i l’altra feia de radar. Els mestres van amagar set boles de drac i nosaltres havíem de trobar-les amb els nostres radars. En els ordinadors ens vam trobar una programació començada i, amb unes pistes, vam aconseguir finalitzar-la. Durant la recerca, quan ens aproximàvem a una “bola de drac”, la intensitat de les llumetes del nostre bit augmentava i, d’aquesta manera, vam intentar trobar-les per tota l’escola.

Inspirats en una frase de la gran sèrie de Goku, “L’aprenentatge ve en resposta a una necessitat. S’ha de crear aquesta necessitat”.

Seguim!

Activitat inspirada en una proposta de la mestra @ElenaVercher. Gràcies!!