Excursió de final de curs

Aquesta setmana, després de treballar molt durant tot el trimestre, els alumnes de cicle mitjà vam poder gaudir de l’excursió “grossa” del curs. Ens en vam anar d’aventura al Jumpland de Cambrils.

Va ser un dia fantàstic. Ja des de primera hora el bon temps ens acompanyava. Els alumnes arribaven a l’escola ben preparats amb les seves motxilles i gorres, la indumentària inconfusible dels millors dies d’excursió, i amb els nervis a flor de pell. Uns nervis que amb la pujada a l’autocar i l’arribada al Jumpland es van anar dissipant.

Un cop vam haver arribat, vam esmorzar bé i vam agafar forces per encarar els reptes que ens esperaven.

Els monitors d’allà ens van anar preparant, posant-nos els arnesos de seguretat i fent-nos les explicacions de seguretat per poder pujar als circuits de cordes penjants i saber-nos moure per ells.

Un cop la teoria va estar donada va ser l’hora de posar-ho tot en pràctica. Es palpaven nervis i, perquè no dir-ho, certa por i respecte en l’ambient. I és que pujar a varis metres d’altura i començar a caminar per unes cordes només penjat d’un fil no és una cosa que es tingui per la mà…

De totes maneres, aquests nervis i aquestes pors a poc a poc es van anar convertint en diversió i ganes de superació i tots els alumnes van aconseguir passar amb èxit el seu recorregut, amb el premi final de tirar-se per una tirolina de 135 metres de llargada en la que semblava que poguessin volar.

Després de tantes emocions, va ser hora de dinar. I ja us podeu imaginar com de bé va entrar a les panxes!

Finalment, vam pujar al bus i vam encarar la tornada a l’escola que, us puc assegurar, no va ser tan sorollosa com a l’anada.

A pesar del cansament, els i les alumnes s’ho van passar genial i van acabar amb ganes de tornar a viure emocions fortes com les viscudes en aquest fantàstic dia.