Introducció d’Scratch a 3r

Els alumnes de tercer hem començat aprendre a programar amb Scratch oficialment. Si bé és cert que hem anat fent passets df’aproximació amb eines com code.org o programant drons amb eines similars a Scratch, aquesta setmana ja hem fet el primer projecte per anar aprenent els conceptes bàsics d’aquest entorn de programació.

Sense eliminar ni modificar cap dels blocs de programació que hi ha ja fets al projecte del Laberint del Griu, sabríeu afegir blocs per fer moure la pilota utilitzant les fletxes del cursor del teclat per a que cada cop la pilota avanci 5 passes en la direcció de la fletxa premuda? Doncs els alumnes de tercer ho hem aconseguit i hem fet sortir la pilota cap a la zona groga. Només calen vuit blocs (quatre de blaus i quatre de taronges) per assolir l’objectiu.

Animeu-vos, a veure si sou capaços de resoldre el repte!!!!!!