Creació d’imatges amb intel·ligència artificial

Els mestres de l’escola Saavedra estem inmersos en un curs de formació en l’àmbit de la intel·ligència artificial anomenat AI SKILLS LAB: LABORATORI D’HABILITATS EN LA INTEL·LIGÈNCIA ARTIFICIAL PER LA TRANSFORMACIÓ DIGITAL DE CENTRES EDUCATIUS en el que no només aprenem a utilitzar recursos d’intel·ligència artificial per a la part més administrativa i de preparació de les classes, sinó que també a com ensenyar a utilitzar aquests recursos als alumnes.

Així doncs, la intel·ligència artificial està entrant a poc a poc a les aules de l’escola, i fruit d’aquesta iniciativa s’estan desenvoupant activitats tan creatives i significatives per a l’aprenentatge com aquesta que us expliquem avui.

Els alumns de 6è han creat aquestes imatges amb una eina anomenada Dall-E que permet transformar en una imatge molt i molt realista un text descriptiu, aquest cop en anglès. Com és llarga i acurada és la descripció en anglès de la imatge que es pretén crear, més precis i òptim és el resultat obtingut.

Després del document en pdf col·laboratiu que vam anar creant, podreu veure algunes imatges del procés.