FIET 24

Al llarg d’aquesta setmana s’ha celebrat a la URV el Fòrum Internacional d’Educació i Tecnologia

Un dels actes celebrats en el si del FIET 24 ha estat el FIET JOVE i el FIET CENTRES TRANSFORMADORS, dues categories de premis entre les millors propostes que han presentat al certàmen escoles i instituts d’arreu de Catalunya.

L’escola Saavedra ha presentat al FIET JOVE l’activitat que estan fent conjuntament amb els alumnes de INF4 de l’Escola Josep M. Soler i Gené de Montbrió del Camp que porta per títol “Ferraris” consistent en la digitalització, edició en 3D i impressió dels models que els alumnes de INF4 han creat en plastilina. D’altra banda, el Saavedra també ha presentat el projecte transversal de robòtica educativa i pensament computacional que ha merescut un reconeixement a la categoria de FIET CENTRES TRANSFORMADORS.

Així doncs, la coordinadora d’estratègia digital, la cap d’estudis i el director de l’escola han anat aquest divendres a la presentació del projecte transversal de robòtica educativa i pensament computacional al FIET 24 davant d’un auditori ple de gom a gom. Els altres finalistes en aquesta categoria han estat l’Institut Comte de Rius de Tarragona amb la proposta “TutorIA” i l’Institut Castellet de Sant VIcenç de Castellet, al Bages, amb la proposta “El Castellet en realitat augmentada”.

Aquest reconeixement a la tasca de l’escola Saavedra referma la bona feina que s’està duent a les aules.