El Drac avorrit

Aquest curs 2021-2022, els nens i nenes de P5 han realitzat una nova activitat, han fet teatre dins de l’escola amb l’assessorament de la Marta Grau de l’Institut Municipal d’Educació de Tarragona.

Han gaudit molt interpretant, aprenent els diàlegs, compartint i practicant les diferents escenes de l’obra- pel·lícula “El Drac avorrit“.

El teatre com una activitat lúdica, de joc, eina important per a la formació integral de l’alumne i, per tant, també de l’aprenentatge i adquisició de la llengua, que els ajuda a aprendre a escoltar, reforça la seva memòria, és desinhibidor i enriqueix el seu vocabulari.

Una experiència que els ha enriquit moltíssim, plena de moments d’equip, de somriures, de diversió, de serietat, de respecte, de gaudir i de compartir!