Dinar de Festa Major (Menjador escolar)

Divendres 27 de maig l’equip que fa possible cada dia el servei de menjador escolar va organitzar un Dinar de Festa Major coincidint amb la recta de fi de curs. Un total de 150 nens i nenes van participar d’aquest dinar ple d’alegria i felicitat.

Des del matí el pati va començar a agafar color gràcies a la decoració amb banderins, com una festa major, feta setmanes abans pels propis nens i nenes. Després de dinar no van faltar els gelats de gel per refrescar-se i seguidament els monitors i monitores havien preparat un bon nombre de propostes d’activitats i jocs adaptats per tots els gustos i necessitats i gaudir d’una estona tots junts. La música i el ball tampoc hi van faltar.

Gràcies Yolanda, la coordinadora, i a tot l’equip de monitors i monitores: Inma, Adriana, Mari Carmen, Carolina, Nil, Shauny i Maribel per fer possible aquests moments de felicitat.