Visitem els dracs i les bèsties!

Coincidint amb les Festes de la Mercè, els alumnes de 5è hem fet una sortida al Born, concretament al Centre de la Cultura i Memòria.

Vam visitar l’exposició de dracs i bèsties del Bestiari Festiu i Popular de Barcelona. Ens vam quedar amb la boca oberta de la quantitat de bèsties que hi havia, fins i tot ens va costar escollir la que més ens agradava!

Els nostres mestres ens van fer una foto amb la bèstia que més ens agradava per després poder dibuixar-la a la classe i concloure aquesta setmana de treball de les festes de la nostra ciutat.

Si teniu l’oportunitat, us recomanem la visita!

 

Per finalitzar el matí, vam poder anar a jugar una estona amb els nostres amics i amigues al Parc de l’estació del Nord!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>