Global Scholars

Els nens i nens de 6è aquest any han format part de Global Scholars: Han teballat en una aula virutal amb alumnes d’escoles de diferents ciutats del món: Barcelona,Boston/Medford, Buenos Aires, Chicago, London, Melbourne, New York City,Taipei, Taldykorgan City, Tel Aviv i  Warsaw. El projecte “Building better cities” els ha permès investigar, practicar l’anglès, intercanviar informació i aprendre sobre ciutats, edificis, espais verds, transports… més sostenibles.  Al projecte final, “Comunity action project”,  cada classe ha decidit millorar un aspecte de l’escola  treballant per grups en un espai web compartit.

El grup A  ha volgut millorar d’edifici de l’escola reduint el consum d’electricitat i reciclant  ” Improve our school reducing electricity and recycling”

El grup B ha optat per millorar els espai verd de la nostra escola ” improve our green spaces

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *