Els ambients d’Educació Infantil

Una de les millor maneres per millorar qualsevol capacitat i reafirmar els aprenentatges, son el joc, la manipulació i l’experimentació. Els ambients d’aprenentatge, ens ofereixen una magnífica oportunitat per treballar aquests tres ítems d’una manera significativa i fomentant la interacció, la col·laboració i la cooperació.
Els… Llegeix més»

Dijous gras i divendres de Carnaval

Dijous gras hem preparat un bon berenar entre tota escola: 5è  s’ha informat  de tots els nens i nenes que no podien menjar botifarra o pa,  6è ha calculat  les quantitats  de cada cosa que necessitàvem, 4t  ha fet la compra  i han tallat la… Llegeix més»

Ha arribar el rei Carnestoltes

Avui ha arribat el rei Carnestoltes  i  la seva comparsa.

Ja ens han deixat les ordres boges per a la propera setmana. Cada dia una cosa diferent i divendres tothom disfressat. Fotos

DENIP 2024

Aquest any per  celebrar el dia de la no violència i la Pau hem fet aquestes activitats:

1. Cada classe ha visualitzats un  curtmetratge i ha fet unes reflexions  que després per parelles han escrit en uns cercles de colors. Amb aquests cercles han fet unes tires… Llegeix més»

Concert d’hivern

El concert d’hivern d’aquest curs ha estat relacionat amb part de l’Eix transversal “Fem escola fem barri”. L’alumnat de 6è ha preparat els teatrets de  presentació de les cançons  com cada any i estem molt contents de poder tornar a fer els… Llegeix més»

Sortida “Toy Box” a l’Auditori

En aquest trimestre els i les alumnes de Cicle Mitjà vàrem realitzar una sortida musical a l’Auditori.
Veiérem un espectacle anomenat “Toy Box”, un espectacle de ballet on l’acompanyament musical el feien els músics de l’Orquestra Simfònica de Barcelona i la Nacional de Catalunya.
En aquesta sortida escoltarem… Llegeix més»

Dia de la música 2023

Com cada any gaudim del dia de la música amb concerts:

• Al matí les nenes i nens músics de l’escola interpreten una peça amb el seu instrument musical i tota l’escola va als diferents espais on toquen: bateria, guitarra clàssica, guitarra elèctrica, flauta travessera, piano, violí… Llegeix més»

Castanyada 2023

Aquest curs hem començat la celebració fent  paperines. Els mes grans de l’escola han ajudat  els més petits: 4t, 5è i 6è amb infantil. L’alumnat de 1r, 2n i 3r ha estat els encarregats de comptar i repartir les castanyes a cada grup.
Després d’esmorzar han… Llegeix més»

Art efímer al pati

El nostre pati no només és un espai de joc i gaudi sinó que també és un espai que ofereix moltes possibilitats d’aprenentatge i diversió.  Aquestes estones a l’aire lliure ens permeten una interacció diferent amb les nostres companyes i companys, amb nosaltres mateixos, així… Llegeix més»