Material escolar i llibres de text

A l’escola, el material de classe és socialitzat. Això afavoreix l’hàbit del respecte i conservació del material, així com el fet que els nens i nenes aprenguin a compartir.
La quota de material serveix per sufragar les despeses del material d’ús individual, del material d’us col•lectiu, les fotocòpies i impressions i l’agenda.

El pagament es farà trimestralment mitjançant domiciliació bancària. Les dates en què se us farà el càrrec bancari vénen indicades a l’apartat “Novetats del curs”.

El fet de no pagar aquesta quota perjudica la resta de companys i companyes, que assumeixen el deute dels altres. És per aquest motiu que us demanem que, en la mida que sigui possible, respecteu aquest acord i els terminis de pagament. Si alguna família té dificultats per pagar en la forma que us demanem, l’ escola ofereix la possibilitat de venir a parlar-ho amb l’ equip directiu per tal de pactar uns altres terminis.

El material escolar no es podrà treure del centre per tal d’ evitar que, al dia següent, no tinguin el que necessiten. A tal efecte, és convenient que a casa disposin d’ un mínim material per treballar.

El primer dia de classe, els nens i nenes hauran de dur:

RECURSOS I MATERIALS  DIDÀCTICS. s’envien per dinantia a les famílies

Els nens i nenes hauran de portar a l’escola, ja els primers dies del curs, els llibres de text indicats pel centre que no estan inclosos en el Projecte Recursos i materials socialitzats TEXTOT. Els llibres en paper i digitals que formen part del Projecte de Reutilització els tindrem a l’ escola.