Sortida a Mercabarna de 3r i 4t

El dijous 8 de novembre vam fer una sortida a Mercabarna. El curs passat vam anar a veure i conèixer com funciona el sector de les fruites i verdures i aquest any hem anat a conèixer el sector del peix.

Vam fer una visita al museu interactiu del peix on ens van explicar els diferents tipus de pesca, els diferents hàbitats de moltes de les espècies que podem veure després al mercat i peixateries, i tot el recorregut que fa el peix des del moment que el pesquen fins que arriba casa nostra.

I per si fos poc, ens feien el dinar al restaurant de la nau on es ven el peix als peixaters! Mireu les imatges i veureu com vam gaudir: