Repte 1 a Cicle Inicial

Hola nens i nenes de primer i segon, com van aquests dies tancats a casa en família? Nosaltres us trobem molt a faltar! Tenim ganes de tornar-vos a veure a tots i totes! I ens en recordem molt de tots vosaltres.

Com a bons investigadors i investigadores que sou us proposem uns reptes molt divertits. Feu clic a la presentació i podreu començar a investigar. Estigueu molt atents i no us deixeu cap pista.

Quan hageu descobert les respostes a tots els reptes, els podeu contestar a l’apartat on diu : Deixa un comentari. Teniu temps fins el dijous 2 d’abril. El divendres 3 publicarem les respostes correctes.

Us enviem molta energia positiva un grapat de petons!!!

Aquí teniu les solucions al Repte 1

1. Ciara McKernan

Respostes:

1. Cristina
    2. Anaïs
    3. Pau
    4. Anna B.
    5. Anna Ll.
    6. Sebas
    7. Annabel

Moltes gràcies per el repte. Us trob molt a faltar!

Ciara dels Transpòtics.

Bon dia Ciara!

Enhorabona, les has encertat totes!! Ens fa molta il·lusió que ho hagis fet i que t’hagi agradat 🙂

T’animo a que facis el segon repte, a veure que et sembla.

We send you a huuuuge kiss! xxx

Bon dia Gala!

Quina il·lusió saber de tu!
      Enhorabona!! Has endevinat totes les respostes 🙂 Esperem que t’hagi agradat i hagis passat una bona estona.

Volem animar-te a fer el segon repte, a veure que et sembla.

A very big kiss!!! Xx

Bon dia Sofia!!

Mare meva!! Les has encertat totes!! 🙂 Potser a la propera ho haurem de fer més difícil…

T’animes a fer el segon repte? Esperem que t’agradi i passis una bona estona.

See you later, alligator!

Hola Laia! Com esteu?

Gràcies per fer-ho! Mira la resposta 4 a la presentació on hi ha les solucions, hi ha algun mestre que potser t’ha enganyat una miqueta….

Ens fa molta il·lusió saber de tu! T’animes a fer el segon repte?

A very big kiss!!!