Musimates a 1r

Com tots i totes ja sabeu, la música està molt present a la nostra escola i en aquest cas concret, a l’aula de 1r. Aquest curs en “L’hora tàndem de música” hem estat fent moltes activitats al voltant del nostre nom de la classe. Alhora, hem fet dinàmiques i jocs matemàtics o com als nens i a les nenes de primer els agradar anomenar-les «MUSIMATES». Hem comptat, sumat i restat notes amb el nostre cos, fent balls, danses i en paper.

En el dia a dia de l’aula, aprofitem qualsevol situació per cantar, ballar i escoltar cançons per gaudir de la música i aprendre amb ella. La música ens ajuda a accedir, reforçar i ampliar els nostres aprenentatges.

Si feu clic aquí podreu veure algunes fotografies. 🎼