Taller sobre la tanca de l’escola a 4t

Aquest dijous 5 de maig, han vingut un arquitecte i dues estudiants de disseny per iniciar el projecte e-Ludens i fer-nos un taller del disseny de la tanca de la nostra escola a la nostra classe de 4t de primària. Ens han explicat que hi ha molts tipus de tanques, i entre tots hem estat parlant sobre el que més ens agrada de l’escola i de l’entorn de l’escola. Hem vist exemples de murs i tanques diferents i llavors ens han proposat dissenyar i realitzar maquetes per grups dissenyar la nostra tanca de l’escola ideal. Potser en el futur agafaran idees nostres per dur a terme aquesta tanca.

Ha estat molt interessant. Ens ha encantat poder participar d’un projecte tant important com és el disseny de la tanca de la nostra escola.

Us deixem les imatges de les maquetes que hem realitzat.