Visitem el mercat del peix de MercaBarna

Avui, 15 de maig, els nois i noies de tercer hem visitat el Mercat Central del Peix de Mercabarna i hem fet l’activitat “Creix amb el peix”, que  promou el consum de peix i marisc, en el marc d’una dieta variada i saludable. També educa en el respecte al medi ambient i en el no malbaratament d’aliments.

Al Centre Interactiu del Peix, un espai museogràfic, la classe dels Maoris hem descobert diferents varietats de peix, aspectes relacionats amb el seu consum, la seva captura al mar, l’arribada al port, la seva subasta i la seva venda als mercats.

I el més important, hem pogut tocar sardines, seitons, bruixes, verats, maires… i  apreciar algunes de les seves característiques.

Com no podia ser d’una altre manera… hem fer un dinar saludable, a base de peix, al mateix recinte.

Ens ha agradat molt i hem gaudit molt realitzant totes les activitats proposades !!!!

Aquí teniu alguna de les nostres

fotos