LES CLASSES DE 3r i 4t

Aquest any l’Escola Poblenou fa 50 anys!!!! De manera que el projecte en comú de l’escola serà el pas del temps i cada curs estudiarà el pas del temps en relació a coses diferents.

A cicle mitjà ja hem après a llegir i ens encanta de manera que el nostre projecte serà sobre el pas del temps a través de la lectura. Estudiarem llibres, còmics i contes antics que llegien els nostres pares, mares, avis i àvies. A 3r i 4t ja hem triat els nostres llibres antics preferits són els del Tintín. Hem votat i ja tenim nom per a les nostres classes. 3r és la classe del Milú i 4t és la classe d’en Tintín. Us deixem unes fotos de com de xules hem decorat les portes de les nostres aules.

Esperem que us agradin!!!