Dansa ara 2n

Aquest dimarts 2 d’Abril  els nens i nenes de 2n de Primària han participat al “Dansa Ara“, una activitat que organitza l’Ajuntament de Barcelona i es realitza al Palau Sant Jordi on hi participen moltes escoles. Es tracta d’una activitat que vol promocionar l’aprenentatge de les habilitats rítmiques i artístiques dels infants mitjançant la dansa contemporània. Durant tot el curs hem estat aprenent les danses, gaudint de l’art d’escoltar i desenvolupant habilitats motrius. Els nens i nenes de 2n  ho han fet d’allò més bé, on els pares i mares han pogut assistir de públic a les grades del Palau Sant Jordi.

FELICITATS 2N!!! SOU TOTS UNS ARTISTES!!!