Can Cadena

Divendres 29 d’octubre, els nens i les nenes de Cicle Inicial vam fer una bona caminada per arribar a l’hort urbà de Sant Martí: Can Cadena.

Mentre un grup el visitava (les seves fruites, hortalisses i els seus animalets) l’altre grup restava al parc del costat on els esperaven unes activitats en forma de  gimcana, molt divertides.

Van haver de buscar les ulleres i el bastó de la Castanyera; van escoltar e intentar esbrinar endevinalles típiques de la Tardor; van jugar al joc del mocador utilitzant productes de temporada; finalment van haver de cantar cançons amb versions diferents.

Van arribar a l’escola cansats però amb ànim de celebrar La Festa de la Castanyada al pati per la tarda.

Dia complet de Tardor.