Taller de Música

Des de Goig Fundació ens van oferir una tallers gratuïts pels nostres alumnes, i el dimarts 3 de maig van venir a fer-los pels alumnes de 1r i 2n.

La Luci ens va explicar una mica de biografia i algunes curiositats de diferents compositors, tot viatjant a través del temps, i cada un d’ells ens interpretava un fragment d’alguna de les seves obres al piano. Va ser un taller preciós i tots els nens (i mestres) vam sortir encantats!!!

Ens va parlar de Bach i la seva súper família de músics:

Després li va tocar el torn a Mozart, un nen prodigi:

També vam conèixer el “caràcter” d’en L.V. Beethoven:

La sensibilitat i les contínues malalties de F. Chopin:

I vam arribar a la música de cinema. Ens va explicar com al principi les pel·lícules no tenien so, que es posava després i les músiques ens ajudaven a entendre què estava passant a les imatges. Ens va posar com a exemple aquest vídeo (que ens va fer riure molt):

Després ens va posar unes imatges de la protagonista d’una pel·lícula i ens va tocar el tema principal, preguntant si la música ens donava alguna informació sobre com era aquest personatge.

I ens va demostrar que som capaços de reconèixer una pel·lícula només per la música, sense veure cap imatge:

I finalment, ens va demanar que escoltéssim una peça composada per ella, i que ens imaginéssim una història durant l’audició, a veure què ens suggeria. Van sortir idees molt interessants a les dues classes, i al final ens va explicar què s’havia imaginat ella per composar-la, i ens la va cantar:

Un format petit, proper i dolç, tothom va sortir encantat. Vam fer algunes fotos als nens i nenes i aquí podeu veure les seves cares:

SI voleu saber més de la fundació o de la Luci: