Tàndem: W.A. Mozart

Durant aquest trimestre hem treballat la figura i la música de W.A. Mozart. Cada cicle ha treballat diferents aspectes des d’àrees diverses. A més han fet un mural com a treball final amb alguna música concreta d’aquest compositor:

Educació Infantil ha escollit la “Petita serenata nocturna” i han fet un mural col·lectiu:

A Cicle Inicial han vist i escoltat “La petita flauta màgica”, una adaptació de l’òpera feta pel Servei Educatiu del Liceu, per treballar les descripcions dels personatges i els diferents tipus de veus humanes:

Cicle Mitjà ha escoltat un conte relacionat amb l’audició “Concert per a clarinet i orquestra en La Major K622”, i van dibuixar allò què els suggeria la música:

I Cicle Superior van treballar els musicogrames (diferents maneres de dibuixar la música, representant algun element concret, com ara els temes, els instruments, les intensitats…). La música escollida va ser “Rondo alla turca”: