Sortida al Circ Raluy

El divendres 22 de febrer vam donar el tret de sortida a les nostres Jornades Culturals, enguany dedicades al circ. Com a primera activitat vam fer una sortida tota l’escola a veure un espectacle de circ, el circ Raluy, que estan instal·lats a Gavà. L’espectacle va ser fantàstic, vam veure pallassos, malabaristes, mags, … i vam gaudir molt de l’espectacle.

L’experiència d’anar tots els alumnes i mestres de l’escola junts ens ha encantat!!!  Educació Infantil va tornar al centre a l’hora de dinar, i Educació Primària vam anar al parc de Can Mercader (Cornellà de Llobregat) per acabar el dia plegats.