Ja tenim la nostra banda de Rock

Durant aquesta setmana de les Jornades Culturals hem estat treballant l’estil musical del Rock! Hem conegut diferents artistes, descobert els instruments i entre tots i totes hem creat la nostra banda SUPER GRUP!!!

Hem ballat, cantat i escoltat música d’un estil musical molt divertit. Ens ha transmès molta energia positiva i hem pogut aprendre moltes coses ajudant-nos uns als altres.

Finalment hem fet una audició d’un grup musical molt conegut. Hem  elaborat i creat un mural musical amb diferents tècniques mentre escoltàvem dues cançons de The Beatles.

TWIST AND SHOUT

HERE COMES THE SUN

Ens ha agradat moltíssim! Hem gaudit fent les diferents activitats i ens ho hem passat d’allò més bé ballant les cançons que hem après.

Esperem que us agradi!!