Festa de fi de curs 2018

Ja ha arribat l’últim dia, i com sempre ha estat ple d’activitats i emocions! La primera part del matí cada grup ha fet diferents activitats (jocs, esmorzars col·lectius, …) i a les 11h ens hem trobat tots al pati per acomiadar-nos. Els nostres companys i companyes de 6è ens han regalat una cançó i un ball, han rebut la seva orla i el seu passaport per anar a la ESO, i hem anat tots plegats a la pista a ballar. Esperem que s’emportin un bon record de la nostra escola i que tornin sempre que vulguin perquè l’escola Poblenou sempre serà la seva escola!

I si cliqueu a la foto veureu algunes imatges del dia: