Espai Creatiu: Natura – Hort

L’Espai Creatiu de l’Hort i la Natura

L’espai Creatiu de l’Hort ecològic ofereix una part d’educació ambiental, basada en la cura, respecte i defensa de la naturalesa.

Enguany hem plantat verdures d’hivern: alls tendres, cebes, bledes, raves i enciams.

Serà interessant observar la màgia de la natura per més tard recollir els fruits, com la forma de recollir el resultat del treball i de l’esforç.

En aquest espai també tenim cura del nostre vermicompostador, on 500 Cucs Vermells de Califòrnia aniran produint humus que utilitzarem com a adob. Transformar les restes orgàniques en compost ho fem gràcies a la col·laboració de la cuina de l’escola i del menjador escolar que reserven cada dia les restes de verdura fresca i les peles de la fruita per reciclar-les.

Els Hortets estan instal·lats al pati de la terrassa, en allà tenen el que necessiten: força sol, una mica d’aigua i molt d’amor per part nostra.

“La matèria ni es crea ni es destrueix, només es transforma”

(Antoine Lavoisier  “Llei de la conservació de la matèria”)