Dia de la pau i la no violència 2021

Ahir vam celebrar el DENIP (Dia Escolar de la no Violència i la Pau) . Al llarg de tota la setmana hem fet diferents activitats a cada cicle:

Educació Infantil han fet un gran batec per la pau, unint el batec de tot l’alumnat.

Cicle Inicial ha creat un “violentavirus” i la seva vacuna amb paraules boniques, i han aixecat les mans per la pau.

Cicle Mitjà ha creat un diccionari amb tot de paraules de diferents idiomes relacionades amb la pau.

Cicle Superior ha fet una cadena de favors i han fet de reporters per la pau fent entrevistes a companys/es, mestres, monitor/es, … i fent un recull final de les paraules més significatives de totes les respostes.

I el divendres a la tarda ens hem trobat tots al pati per ballar i mostrar el nostre compromís amb la pau i els Drets Humans. En aquest vídeo trobareu el ball i un recull dels treballs.

1. Familia Camacho Terán

Ens han encantat les diferents activitats que heu estat preparant pensant en aquest dia tant important. Tant de bó molta més gent tingués totes aquestes paraules boniques i aquestes actituts més presents en el seu dia a dia…