Concert de Nadal 2019

El dimecres 18 de desembre hem celebrat el nostre tradicional concert de Nadal. Aquest any hem hagut de fer tres sessions perquè cada vegada hi ha més alumnes a l’escola i volem donar l’oportunitat a totes les famílies que puguin assistir com a mínim dues persones a veure l’espectacle. Com a novetat aquest curs, hem tingut tres famílies que han col·laborat fent fotografies dels tres espectacles, per tal que tothom pogués gaudir del concert sense estar pendent de fotografiar ni gravar. Trobareu els enllaços als àlbums de fotos de cada sessió al final de l’article.

La primera sessió va ser la dels nens i nenes d’Educació Infantil, aquí us deixem les seves actuacions:

Després d’un petit descans, va començar la sessió dels alumnes de 1r i 2n, el Cicle Inicial. Aquí teniu les seves actuacions:

I a la tarda els nens i nenes de 3r, 4t, 5è i 6è van fer la seva sessió. Aquestes van ser les seves actuacions:

Tots els concerts van ser preciosos, moltes famílies ens heu fet saber que havia agradat molt i que els vostres fills i filles estaven molt contents i orgullosos de les seves actuacions. Moltíssimes gràcies per la vostra assistència un any més!

Imatges del concert d’EI

Imatges del concert de CI