Celebrem el Nadal

A l’Escola Poblenou és ja una tradició viure els preparatius del Nadal amb molta intensitat : un acurat programa d’assajos musicals, una bona capacitat d’organització, un equip de mestres, famílies i alumnes treballant per un objectiu comú, una gran activitat creativa i plàstica que deixa tots els espais mimadament engalanats .

La cançó és una petita obra d’art efímera, neix del silenci i torna al silenci.

En la veu dels nens i nenes, les cançons son pures i fràgils, perquè per sonar afinades i boniques necessiten que els nens i les nenes s’escoltin entre ells, controlin la seva veu i cantin junts.

Educar en aquesta manera de fer, no condueix a un èxit immediat ni a resultats espectaculars, però va despertant la sensibilitat i les qualitats artístiques i reforça  moltes de les competències generals que es treballen dins de les diverses àrees curriculars.

Cal destacar el gran esforç que ha fet tot l’alumnat i els mestres de l’escola  per aconseguir aquest magnífic resultat.

Volem donar les gràcies a tothom que ens va acompanyar i va gaudir amb nosaltres d’aquesta entranyable actuació.

El tió va ser molt dolç amb els més petits. Que bones estaven les neules i els torrons de xocolata !. Per als més grans , va venir carregat de bosses i llibres. També  ens va visitar el Rei i un Patge Reial per recollir les nostres cartes i desitjar-nos unes Bones Festes. A les classes no va faltar la també tradicional xocolatada i l’amic invisible. Tot plegat, una celebració plena d’emocions!

Fotografies Tió EI                                                         Fotografies Tió i xocolatada CI