1000 raons per cantar

Els nens i nenes de 6è hem treballat mot durant aquest curs per preparar aquesta activitat, un musical participatiu anomenat “1000 raons per cantar”. Durant tot el curs hem estat aprenent les vuit cançons i les coreografies que formen part d’aquesta cantata, hem fet de cantaires, de ballarins i d’actors, i finalment hem pogut gaudir moltíssim amb l’espectacle final el dilluns 13 a la tarda a la sala BARTS de Barcelona, juntament amb altres tres escoles. L’experiència de cantar i ballar en un teatre com aquest, amb tècnics de so, de llums, músics en directe i uns actors i actrius que portaven la part argumental, ha estat més que fantàstica. Marxem a casa amb un preciós record de l’experiència i amb la sensació de que volem més!

Volem agrair a la Fundació La Guineu i a l’escola de música i teatre musical Musicart102 la seva dedicació, esforç i il·lusió per organitzar i portar a terme aquest projecte tan maco a les escoles, estem segurs que repetirem l’experiència els propers cursos!