Santa Cecília 2023

Com escola Tàndem ens encanta celebrar totes les festes amb música, però aquesta ens fa especial il·lusió per ser la nostra patrona.

Cada curs preparem un concert amb l’alumnat de 6è per compartir la música amb els infants de l’escola Bressol del Poblenou. Sempre és molt emotiu tenir un públic tan especial i exigent!

A la tarda tornem a fer sues sessions del concert per compartir la feina feta amb la resta d’alumnat del nostre centre, i celebrar plegats un dia tan especial.

També fem un taller de construcció d’instruments amb material reciclat a cada curs, ja podeu veure quin resultat més maco!

En aquesta carpeta anirem posant imatges de totes les activitats.

I aquí teniu una de les sessions del concert!