Reunions d’inici de curs amb les famílies

Un cop finalitzades totes les reunions d’inici de curs, volem agrair la vostra assistència i l’interès per l’educació dels vostres fills i filles. Esperem que hagueu resolt tots els dubtes i inquietuds que podem tenir respecte al model d’escola i activitats que portem a terme amb el nostre alumnat. A Cicle Mitjà i Cicle Superior van dinamitzar la reunió amb un kahoot preparat especialment per l’ocasió, i a Educació Infantil i Cicle Inicial us van situar amb un conte en el treball de les amocions. Volíem compartir amb vosaltres el resultat de l’activitat participativa proposada, on es demanava a les famílies que amb una sola paraula diguessin quina emoció us havia suggerit aquesta història, com a mostra del treball d’emocions que es fa l’escola.