Protagonista del dia a 1r

Aquests dies a primer hem iniciat una activitat que es diu el “Protagonista del dia“. Consisteix en que cada nen o nena realitza una exposició oral sobre una cosa que li hagi agradat molt com ara una pel·lícula, una mascota, un objecte, o bé un dia agradable,…  LLavors fa un mural a casa amb ajuda de la família, es prepara el guió i un cop ja a l’escola el dia que li toca explica a la resta dels companys el tema que ha escollitt.

Dilluns 29 de gener van començar amb aquesta activitat la Txell i la Noa. La Txell ens va parlar de les seves mascotes, tres fantàstics gossets, i la Noa de la pel·lícula de la “Bella i la Bèstia”. Ho van fer genial!!!!!!!!

El dilluns dia 5 de febrer, els nostres protagonistes del dia varen ser l’Eric, que ens va parlar de la seva gosseta Duna, el Kai que ens va recomanar la pel·lícula de “Spiderman” i l’Ivan que ens va parlar de les seves mascotes Bella i Tron. Tots tres ho varen fer molt bé!!!

El dia 19 de febrer la Candela ens va parlar de la pel·lícula de Coco i ens la va recomanar, i la Laia E del poble de Vallat on li agrada molt estiuejar. Ens va agradar moltíssim tot el que ens van explicar!!! Molt bé noies!!!

El dilluns 26 de febrer la Lola ens va parlar dels seus animals preferits, els gats i ens va dir que té un gat al seu poble de Galícia, i el Fermín ens va sorprendre amb una explicació de la pel·lícula d’Star Wars amb una disfressa inclosa. Va ser molt xulo!! Molt bé els dos!!!

El dia 5 de març en Jan ens va parlar de la seva pel·lícula preferida “Nightmare before Christmas” i ens va portar un CD perquè escoltéssim la cançó que més li agrada d’aquesta pel·lícula, quina por!!! Després la Gema ens va parlar dels tambors, que li encanten i ens va regalar una petita actuació en directe d’ella tocant els bongos, n’està feta tota una experta!! Felicitats als dos, ho van fer molt bé!!

El 12 de març, va ser el torn del Néstor que ens va parlar de la seva gosseta Renata, a qui estima molt!! i de la Laia L que ens va parlar de la seva gateta de joguina “Skai”, i fins i tot ens la va portar per ensenyar-nos-la. Ens van agradar molt totes dues xerrades, ho van fer súper bé!!!

El dia 19 de març, li va tocar exposar al Joel que ens va parlar del seu maravellós gosset “Thorin” i a la Dina que ens va portar i explicar el seu conte preferit:” La Blancaneus”. Les xerrades ens van encantar. Ho van fer genial!!!

El dia 16 d’abril va ser el torn d’en Sergi que ens va parlar de la seva fantàstica tortuga, de l’Amina que ens va parlar de gatets i de l’Adam que ens va parlar del gossets els seus animals preferits. Tots tres ho van fer molt bé!!! Felicitats!!

El 7 de maig li va tocar a en Jaskirat que ens va parlar de la seva joguina preferida “Spiderman” i el Filip que ens va parlar d’un nino que li agrada moltíssim. Ho van fer molt bé!! Ens va agradar molt!!!

Finalment, el dia 15 de maig va ser el torn de l’Aitana que ens va parlar dels gatets i ens va explicar que quan era més petita havia tingut un gatet, del Rayan que ens va parlar de les Sargantanes que li agraden moltíssim i de l’Omar que ens va parlar del seu paisatge preferit: ” l’Arc de Sant Martí”. Els tres ho van fer super bé!!! Felicitats!!

Si feu click a la imatge podreu en veure algunes fotografies!!!