Preludi núm. 1 en Do Major

Durant aquest dies hem estat escoltant el Preludi núm. 1 de “El clavecí ben temperat”, una obra que ha donat moltes de les bases de l’harmonia moderna. La figura de Bach és una de les més importants al llarg de la història de la música per totes les aportacions que va fer a nivell teòric,  per la seva extensa obra i pel seu virtuosisme com a organista i compositor.

El dia 21 de març es celebra el seu naixement al 1685, i aquest any Google ha creat un “doodle” específic per aquest dia. Pots entrar a través del següent enllaç, escriure la teva pròpia música i escoltar com sonaria si l’hagués composat Bach perquè l’aplicació li afegeix l’harmonia basant-se en l’estudi de moltes de les seves obres. I si t’ha agradat te la pots guardar de record!  Intenta-ho!!!

Homenatge a Johann Sebastian Bach #GoogleDoodle via @GoogleDoodles