Padrins TAC (4t i P5)

Ja sabeu que a la nostra escola creem un vincle molt bonic entre els més grans i els més petits, fent que a 3r el nostre alumnat es converteixi en padrí dels nens i nenes de P4, i els acompanyen fins que acaben la seva escolaritat al nostre centre. L’apadrinament va començar com un acompanyament a l’aprenentatge de la lectura, a les activitats i festes d’escola, a les sortides conjuntes … I l’any passat vam començar amb l’apadrinament TAC.

Aquest curs, degut a les mesures sanitàries, es van establir els grups bombolla a principi de curs i no hem tingut la possibilitat de fer activitats conjuntes presencials, però l’alumnat de 4t ha volgut tenir present els seus fillols i filloles que ara fan P5. A informàtica hem estat treballant amb el programa Scratch, i hem acabat dissenyant un petit joc senzill.

Cadascú ha fet un petit vídeo convidant el seu fillol o fillola a jugar amb el seu joc, i hem dedicat una estona d’informàtica de P5 a gaudir-los! Com a resum de l’activitat hem fet aquest vídeo, esperem que us agradi!