Orla virtual de 6è

Això ja s’acaba, molts de vosaltres ens heu acompanyat durant 9 anys a l’Escola Poblenou, d’altres una mica menys, però tots teniu un lloc en els nostres cors i els nostres records. Com cada any l’escola us regala una orla de record, però aquest any hem volgut anar una mica més enllà: hem volgut fer una orla interactiva on cadascú de vosaltres es pogués acomiadar a la seva manera, i és especial perquè té un trosset de vosaltres i molta estima de part nostra per fer-la. Esperem que sigui un record ben maco per tothom! Cliqueu a la imatge per activar-la i veure el vídeos.