Música de l’última setmana de Novembre

Durant aquesta última setmana escoltarem aquesta música. L’he recuperat de les peticions de la setmana passada perquè em va costar molt escollir entre totes les músiques que em vau demanar, i no volia deixar passar aquest gran tema. Però no patiu que les peticions que heu fet aquesta setmana queden guardades per la propera!

Aquesta cançó va ser composada per Elton John, per ser el tema principal  de la pel·lícula “El Rei lleó”, i ell mateix és el compositor de molts dels temes que apareixen a aquesta pel·lícula.

La pregunta d’aquesta setmana serà una mica més complicada, a veure qui troba la resposta: quin títol oficial li va concedir la Reina d’Anglaterra a Elton John?

Ja sabeu, deixeu les vostres respostes als comentaris amb les vostres peticions de músiques noves. I recordeu que les músiques que demaneu han d’estar mínimament relacionades amb el que treballem a l’escola,  amb l’estació de l’any, les festes que celebrem, músiques per nens, …