La La Land

And the Oscar goes to …. La La land!!!

Com ja sabeu, aquesta pel·lícula ha rebut aquest diumenge cinc premis Oscars dels onze als quals estava nominada, entre ells el de millor banda sonora i millor cançó. Durant aquesta setmana escoltarem la peça amb la què comença la pel·lícula, “Another day of sun”, com va demanar l’Asha a la música de Michael Bublé (que com bé va contestar, li faltaven les paraules yourself, friends i change, enaquest ordre).

I la pregunta per aquesta setmana:

Quines pel·lícules que han guanyat més Oscars al llarg de la història d’aquests premis?

Deixeu la vostra resposta amb la petició de música per la propera setmana!

1. Bruno Güell Sancho

Les pel.licules que han guanyat més oscars són Titanic, Ben-Hur i el Senyor de Los Anillos totes amb 11 estatuetes.

Si guanyem volem escoltar la cançó de Verdura i Peix, del grup Xiulat

GRÀCIES